איך לבחור כותרות מנצחות לאתר שלכם

הדרך הטובה להביא לקוח על ידי כותרות מנצחת
ומושכת אם אתה מנסה לדירוג עבור מילת מפתח ספציפית באתר שלך,
ייתכן שתצטרך להתחיל למצוא את מילת המפתח הזו בתוכן האתר ולהרחיב אותה.
זו יכולה להיות הגישה לאסטרטגיית התוכן שלך אם אינך מוצא את מילת המפתח
המדויקת שאתה מחפש כרגע. אם תבחר שלא, תצטרך לקבוע את מילת המפתח הנכונה.
ייתכן שיהיה צורך במחקר מילות מפתח כלשהו.
נסה לבדוק את עשרת מילות המפתח המובילות בגוגל,
למשל. קבע כיצד עליך להתייחס לכך ואז להמשיך בעצמך.

כותרות באתר למשוך את הגולש לרכישה

קטע טקסט או אמצעי חזותי אחר להוכחת האזור איכשהו קשור לנושא.

כדי להפוך את הכותרת שלך לידידותית לנייד, הצג תמונות או טקסט.
השתמש בסמלים, כפתורים, קישורים, תמונות, טבלאות ופריסות אחרות.
הקל על הקשה או גלילה בתוכן שלך. זה אמור לומר לקורא בבירור על מה התוכן.

תַמצִיתִי

התואר המושלם לא צריך להיות ארוך. תשמור את זה קצר ופשוט.
כשאתה צריך לחזור ולקרוא מחדש את הכותרת שלך, על הקורא לדעת במה מדובר.

כמו כן, אל תכתבו פוסטים ארוכים. אלה לעולם לא יגיעו לדירוג העליון
במנוע חיפוש כמו גוגל. כותרת צריכה להיות קצרה כדי להיות פשוטה וקלה
לקריאה. אחד האתרים הפופולאריים ביותר ברשת הוא Pinterest, וכותרתו כוללת 26 תווים לחלוטין.

ניתן לקרוא עוד מאמרים באתר דרך האור

כותרת כתובה היטב היא כמו אסטרטגיית SEO בעמוד אחד.

יש לקרוא את הכותרת על ידי הקורא, והיא אמורה
לאפשר לקורא ללחוץ על הקישור אם הוא רוצה ללמוד עוד על הנושא.

קישור זה מוביל ללחצן "קנה עכשיו" שלך, והקורא יכול לקנות את הספר מיד.

לחיצה על כפתור "קנה עכשיו" מובילה לתהליך הרכישה.

הנה שיטה אחרת. הראה גוש תוכן בצד שמאל של המסך, ובו תאר את סוג התוכן שאתה מספק באתר
האינטרנט שלך ואת נושאי המפתח שלו. תוכל לציין את פרטי
התמחור והמשלוח שלך. לדוגמא, אתה יכול לתאר את ספרך כ"מדריך מוכח למכירה ".

קישור זה יעביר אותך ללחצן קנה עכשיו באתר שלך.

כותרות באתר למשוך את הגולש לרכישה

השתמש בתגיות סגורות

תגי הכותרת אינם חשובים במיוחד עבור קידום אתרים. החשוב ביותר
הוא התג "link-to". אז אתה יכול לומר: "לחץ כאן כדי לקנות את הספר שלי!" זהו זה.

הכותרת הזו כמעט מסבירה את עצמה.

דוגמה: אמנות נצחית להרוויח כסף באינטרנט

הכותרת קצרה ועניינית.

לא תמיד צריך להדגיש קישורים בדף (בדרך כלל הם לא צריכים להיות מודגשים).

לחיצה על הקישור "קישור אל" מובילה לתהליך הקנייה באתר שלך.

ודא שהקישורים מוסתרים כברירת מחדל או באופן שהקורא יכול ללחוץ עליהם.

הוספנו כמה צבעים מודגשים כדי להקל על הקישור.

ההנחיות לפורמט כותרות

תגיות כותרות – מדריך למתחילים

המילים הראשונות של תג הכותרת שלך חשובות. תגית הכותרת היא הדרך
הטובה ביותר לתפוס את תשומת ליבו של הקורא ולגרום להם להתעניין.
שאר תג התארים שלך הוא בדרך כלל כללי ככל האפשר.

תגיות כותרת – הפסק לבזבז זמן

תגיות כותרת – טיפים לחקר המולת הצד שלך

tag  title  – קידום אתרים ואיך ניתן להשיג דירוגים טובים יותר

תגיות כותרת – כיצד למכור את ספרך תמורת יותר כסף

title  כותרות – ככה אני מרוויח כסף בכתיבה

title  כותרת – כיצד לשווק את הספר שלך בחינם (או מחיר סביר)

תגיות עם שילוב של כותרות מנצחות – טיפים לשיווק הספר שלך בחינם (או מחיר סביר)

כותרות מרשימה – כיצד לבנות את הקהל שלך

תגיות כותרת – מדריך מוכח להבחנתכם

תגיות כותרות – מדריך קצר למכירת הספר שלך

tag כותרות – המדריך האולטימטיבי להשגת תשומת לב ומכירת ספרך

tag כותרות – מדריך מהיר להרוויח כתיבת כסף

תגיות title – המדריך האולטימטיבי למציאת המיטב

שתפו את הכתבה
Share on facebook
פייסבוק
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
טוויטר
Share on email
מייל